BBQ and Hanabi

I går så åkte jag, Rei, Viktor och Bea till Hoya tidigt på morgonen. Vi mötte upp Akira där och massor utav kompisar till honom. Killarna spelade fotboll och vi kollade på. Det var väldigt kul att träffa alla. Helt plötsligt så sprang alla killarna från planen mot oss som galningar. Slet av sig tröjorna och kastade ut minifyrverkerier till oss som vi skulle smälla av. Två av killarna gick ned på knä tillsammans och friade till sina flickvänner. Det var så otroligt mäktigt att se. Jag, Rei och Bea började självklart böla och satt med servetter och höll på. 



Tyvärr var dessa de enda bilderna jag lyckades ta, ha ha....

Efter frieriet och allt så åkte vi hem till en av killarnas hus och hade BBQ-party. De grillade hamburgare som var SÅ goda och vi drack öl. Vi pratade en del japanska och vid 4-tiden så åkte vi hemåt. Väl hemma så gick jag och la mig i några timmar och sedan tog jag och Rei sista tåget in mot Shibuya. Vi mötte upp Pontus vid stationen och även en ny vän till mig som heter Yana. Hon bor i mitt guest house och är från Ryssland. Yana hade med sig en vän från Mexico som hette Miguel och en vän från US som hette Louis. Vi gick till Club Asia tillsammans för att kolla på Daisuke som skulle spela där. 

Vi hade skitkul på klubben och stannade fram till 05.15. Jag stod och pratade med Daisuke i timmar och sedan vid 04.30 så försvann Pontus. När vi lämnade klubben så såg vi någon som låg och sov i rännstenen. Det var Pontus! Ha ha. 




Efter lite elaka selfies så åkte vi hemåt. Var hemma vid 08.00 på morgonen och gick och la oss. 

Vid 16.00 så åkte jag till Musashi kosugi och mötte upp Maki och Noah. Vi tog tåget till en annan station och gick till floden för att kolla på Hanabi. Vi hittade en bra sittplats och åt lite onigiri. Maki hade med sig två iskalla bärs som vi skålade med och bärs har nog aldrig varit godare. Vi låg på rygg och tittade. Fan, om det är något jag älskar så är det Hanabi. 



En tjej tappade ner sin iPhone i utedasset. En timme ungefär stod hon med personal och samtalade om hur de skulle gå till väga. Till slut så bara stoppade hon ner hela armen i hålet och tog upp telefonen full med bajs. Det var otroligt spännande att följa händelseförloppet och vi skickade iväg Noah för att tjuvlyssna då vi satt rätt långt ifrån.

Det var så kul att träffa min älskade Maki och Noah igen. Efter hanabin så åkte jag hem och nu ligger jag här. Dags att sova. Imorgon så är det sayonaralunch för Akira som ska flytta till Litauen. 
XOXO

My god! Att hon fixade att stoppa ner hela armen! *moahahaha* BLÄRK!

Svar: Ha ha, sååå äckligt!
Jag sa det till Maki, tappar man mobilen ner i ett sånt hål i marken med kiss och grejer så är det rätt kört för en. Är det däremot plånbok eller hemmanycklar så är det lite svårare att lämna. Hon kanske hade tur. Telefonen kanske hade landat på ett "torrt" ställe fast hon hade fortfarande bajs på armen när hon var klar. USCH!
Fast väldigt spännande! Hi hi.

Kram!
None None




Kom ihåg mig?