Firat Pontus 20-års dag

Hallå!
Klockan är 15.00 och jag har legat i mitt rum ett tag och kollat på True Blood. Jag kom hem vid 07.00 och har sovit fram till 13.00. Igår hade vi så jäkla kul. Vi var ett stort gäng som festade tillsammans. 
Jag, Dennis, Rei, Felix (spanjor), Vladimir (ryss) och Vanessa möttes upp i lobbyn på guest houset och gick tillsammans till tåget. Vid stationen mötte vi upp Bea och så åkte vi tillsammans till Shinjuku där vi mötte upp Pontus. Vi gick till en Izakaya där vi som tur var fick ett bord för 8 och drack massa öl och åt god mat. Vi satt där i kanske 2 timmar och hade jättekul. 

Efter Izakayan så gick vi till en nattklubb i Shinjuku där jag och Pontus varit en gång förut. Den nattklubben är så himla kul! När vi kom så var det inte så mycket folk men efter ett tag så började det strömma in människor. Klubben är ganska liten, vilket jag tycker är skönt. Då tappar man inte bort sina kompisar. Vid 01.30 kom Daichi också vilket var himla kul. Vi dansade HELA natten och hade galet kul. DJn var grym och när han hade "rast" så kom han ner och bjöd oss på tequila shots. Vi träffade så mycket roliga människor som vi dansade med. 
Precis som förra gången så kom det även ett gäng strippor och dansade på bardisken. Vi drog igång dance battles, segertåg och hela skiten. Oförglömlig natt! 
Vid 05.00 så började vi känna smärta i våra kroppar och begav oss från nattklubben. Alla av oss utom Daichi bor på samma linje så vi gjorde sällskap hem, något slitna. 
Rei, Bea, jag, Pontus, Dennis, Daichi och Felix. 
Vanessa och Vladimir är tyvärr inte med på bilden.
Dansarna på klubben!

Vi stannade till på MCDonalds och köpte en varsin burgare och sedan gick vi raka vägen hem och la oss. Oförglömlig natt! Tack till alla som var med!
XOXO



Kom ihåg mig?