Lucas sayonarafest

I Fredags så var det Lucas sista dag här i Tokyo. Efter skolan så drog gänget iväg till en Izakaya för att festa. Själv så åkte jag till Hiroo och svenska skolan där jag jobbade i 2 timmar. Efter svenska skolan så åkte jag till Shibuya som ligger väldigt nära och mötte upp de andra. 

Vi åt och drack på Izakayan. Det var jag, Luca, Rei, Vanessa, Vladimir, Viktor, Bea och Evita. Efter Izakayan så mötte Akira upp oss för lite karaoke. Vi sjöng massor utav roliga låtar. När klockan började närma sig 12 så började vi gå mot tågen för att åka hem. Alla var sjukt nedstämda och jag kämpade mot tårarna. 
Jag, Rei, Bea och Luca tog samma linje till Yoyogi där vi var tvugna att byta tåg. Luca skulle ta ett annat tåg för att åka hem så där och då var vi tvugna att säga hejdå och alla började böla hej vilt. Vi stod fyra utlänningar mitt i smeten och bölade ihop. Utan att bry sig det minsta om blickarna man fick. När vi hade gråtit ett tag så gick vi åt olika håll men det var skitjobbigt. Tokyo utan Luca kommer absolut inte att vara detsamma. Jag hoppas att nästa gång vi ses kommer snart. 

På Izakayan
Hela gänget i Shibuya.

Kul kväll men sjukt känslosam och jobbig också.
XOXO



Kom ihåg mig?