Lugn fortsättning på helg

Hallå där.
Förutom vår "all nighter" i Fredags så har resten av helgen varit väldigt lugn. 
Jag vaknade ju vid 13.00 och gick ner för att gå till 7/11. På vägen tillbaka så träffade jag Rob. Rob är en Australienare som är gift med managern på mitt guest house. Världens trevligaste människa! Jag berättade om vår utekväll och då berättade han att han hade en hel jäkla DJ-utrustning här på DK! Vi ställde upp allt i köket och så lärde han mig hur man spelar. Detta är alltså en riktig utrustning med LP-skivor och hela köret, inget datorprogram.

Det var hur kul som helst! Kanske det jag ska satsa på, DJ Marlin.

Rob sa i alla fall att han skulle spela lite i köket på kvällen så jag gick och mötte upp med Rei och Dennis och så gick vi för att äta middag. På hemvägen så köpte vi lite snacks och alkoholfri dryck och satte oss i köket vid 20.00-tiden. Vanessa kom också och joinade.
Rob kom och spelade 70-tals rock, vilket är min absoluta favoritmusik. Vi satt i köket och lyssnade/pratade tills han hade spelat klart och efter det så gick vi upp och la oss. 

Idag är det inte alls mycket som händer. Jag är sugen på att hitta på något men samtidigt är jag helt slut. Vi får se vad som händer helt enkelt.
XOXO



Kom ihåg mig?