Middag hos Amie

God kväll. 
Jag är påväg hem efter en supertrevlig middag hemma hos Amie och Hedvig i Shinagawa. Jag åkte dit direkt efter skolan och Amie hade lagat så jäkla god mat. Svensk mat. Det var helt underbart att äta. Hon hade gjort köttfärslimpa med kokt potatis och morot, svampstuvning och lingonsylt.

Så underbart gott!

Efter maten så drack vi te och pratade ett tag. Jag tycker att det är så himla kul att dem tillbaka i Japan efter 2 månader i Sverige! Har saknat dem.

Nu är jag snart hemma. Ska möta upp Rei och Dennis för lite chick flicks-filmer och godiskväll. Rei var ute med ett svin till kille igår och var ledsen när hon kom hem så nu ska vi göra voodoodockor och snacka skit om honom (skojar).

Förresten så har vädret varit SÅ skönt idag. "Bara" 28 grader och ingen sol. Man behöver såna dagar ibland.

Vi hörs!
XOXO



Kom ihåg mig?