Snart helg

Hallå. 
Ligger i mitt rum och kollar på film. 
Idag efter skolan så mötte jag upp Maki, Mats och barnen i Musashi-Kosugi. De har äntligen kommit hem från Sverige! Som jag har SAKNAT min japanska familj! 

Jag hade köpt en jättefin bukett till Maki. Jag trodde att det var morsdag imorgon i Japan men det stämde inte, ha ha. Typiskt mig att bara få för mig grejer sådär. Min älskade Maki förtjänar vackra blommor så det var ett riktigt bra köp ändå.

Vi gick till en koreansk restaurang där vi fick ett litet privat rum. Så mysigt och kul för barnen som kunde leka där inne. Koreansk mat är SÅ himla god. Jag älskar koreansk mat! Jag måste verkligen äta det oftare. Tyvärr fick jag inga bilder på maten. Maki bjöd på maten. Tack min fina vän!

Vi köpte en varsin glass efteråt och satt ute i den varma sommarkvällen. Efter det så åkte jag hem. Det är så otroligt mysigt att dem är hemma igen. 
Nu ska jag sova. God natt!
XOXO



Kom ihåg mig?