Julbord

Hallå!
Jag och Dennis ligger och kollar på Big Brother Finalen. Så spännande!
Vi var på julbord som sagt idag hos Bea, Viktor och Tobbe. Det var SÅ mysigt. 

Jag och Dennis åkte till vännerna vid 15.00 och hjälpte till med maten. Det var så mysigt att laga mat tillsammans och vi fick ihop SÅ mycket mat. 






Vi blev 12 personer som åt tillsammans och de flesta var svenskar, dock inte alla! Det var jag, Dennis, Bea, Viktor, Tobbe, Pontus och hans flickvän Mii (Japan), Andy (Britt) och hans flickvän Yuriko (Japan), Kenneth från Hong Kong och två japanska vänner till Tobbe. Våra internationella vänner verkade tycka väldigt bra om svensk julmat och det var kul att se! 

Efter att vi hade ätit tills vi knappt kunde  stå upp eller sitta ner eller göra någonting överhuvudtaget så drack vi gott tillsammans och spelade massa roliga spel. Vi hade såååå kul ihop. Vi spelade ett spel där man alla får olika roller och ska försöka döda varann, ha poker face och lyckas övertala alla om att man är något man kanske inte är. Det är svårt att förklara men det är kul som fan. Vi stannade kvar till sista tåget.

Det var så sjukt mysigt. Imorgon så ska vi iväg till Odaiba och spela något skjutspel tillsammans med vänner. Jag tror att det är något paint ball aktigt. Det ska bli väldigt kul! Då får man hitta något bra att ha på sig i sann krigsanda.
Vi hörs! Puss och kram
XOXO

Ingen sill?
God Jul & Gott nytt år

Svar: Vi hade sill också! Det fanns på Ikea :D
God jul och gott nytt år Kjell-Åke <3 // Malin
None None




Kom ihåg mig?