Sista dagen i skolan

God morgon.
Vaknade precis upp här på Lördagsmorgonen och min första dag på vinterlovet. Det är även Lucia idag! Jag och Dennis ska hem till Bea, Viktor och Tobbe och äta julbord. 

Igår så hade vi sista dagen i skolan för det här året! Det var även sista dagen som Bea, Viktor, Tobbe och Robert går i skolan överhuvudtaget! De tog alltså examen igår. Det kommer bli så tomt utan dom och ögonen tåras varje gång jag tänker på det! Vi har tre veckor ihop nu då vi ska umgås i alla fall. 

Igår så gick vi upp till plan 8 när lektionerna var slut. Alla som tog examen fick ta emot certifikat och hålla tal på Japanska. Mina snuttisar var så duktiga :) Ser inte fram emot när jag behöver göra det där! Kämpade med tårar och fick inte en enda bild! Så synd.  Men jag stal två som jag hittade på Facebook. 


Här är alla som tog examen.

Efter att detta var över så gick jag, Bea, Dennis, Tobbe och Viktor till en Izakaya i närheten av skolan. Det kom även till Vietnameser och gjorde oss sällskap. Vi åt massa gott och drack hur mycket alkohol vi ville. Jag tror vi satt där i 2 timmar och jag tror att alla blev lite på lyset. 

Efter Izakayan så gick vi till Tokyo Dome som är ett nöjeskomplex i närheten av skolan där de har dekorerat sååå fint med jullampor och grejer. Vi gick dit för att spela lite i arkadhallarna och vi hade skitkul. 

Så vackert


Jag, Dennis och Bea tog lite Purikurabilder 😍
Sen överraskade Viktor mig med den här enorma gosedjurssälen! Han vann den och gav den till mig. Jag blev så lycklig. Han vet att jag har en svaghet för fluffiga gosedjur. Vi döpte sälen till Mini Viktor. 

Vid 22 tiden ungefär så åkte jag och Dennis hem och kollade på de två sista avsnitten av Sons of Anarchy. Fasiken vilken bra serie det är. 

Jag måste även trycka in den här bilden på mig, Robert och Dennis också. Sista dagen i samma klass. Vi tre har varit i samma klass sedan April och det känns så tråkigt att vi inte kommer vara det längre. De tre muskutörerna. 
Kommer sakna dig Robert!

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till julbordet. Det ska bli såååå mysigt. 
XOXO

Jag grät som en gris till sista avsnittet av SOA.
Kram!

Svar: Jag också!! Helt otroligt!
Och näst sista avsnittet också!
Kram // Malin
None None




Kom ihåg mig?