Veckan som varit

Hej!
Förra veckan så blev jag så himla förkyld. Det började på Måndagen. Jag var helt VÄCK i skolan. Kunde inte fokusera eller hålla mig vaken. Men läraren såg att jag inte var okej och frågade om jag ville gå ut. Jag stannade kvar. Efter skolan när vi skulle åka hem så kände jag på tåget helt plötsligt att jag behövde spy och fick kalla kårar över hela ryggen. Jag fick slänga mig av i Asakusabashi, fortare än mina vänner ens hann reagera. Så fort jag kom av tåget så mådde jag bättre dock. Mina fina vänner hade hoppat av stationen efter och köpt vatten till mig, så möttes vi upp på nästa tåg. 

Jag köpte en massa medicin och kurade in mig inne på rummet. Jag var hemma från skolan dagen efter (Tisdag) för att kurera mig. Vi skulle ha kanji prov på Onsdagen sökas låg faktiskt och skrev kanjis i ca 12 timmar. På riktigt. 
Jag lärde mig varenda en utantill. När jag sedan pallrade mig till skolan på Onsdagen (trots att jag fortfarande mådde dåligt) så fick jag inte göra provet för att jag inte fyllt i en lapp att jag ville göra provet. Jag blev skitsur på skolan och alla deras dumma jäkla regler. ALDRIG kan de vara lite flexibla eller samarbetsvilliga. Det är bara massa problem, gnäll och idioti hela tiden. Nu har vi bara en vecka kvar i skolan och sedan den 12/12 så börjar vårt lov. Jag får alltså inte göra kanjiårovet förrän den 9/1. 
Det är avlångt kvar och jag hoppas att jag kommer ihåg alla kanjis felfritt tills dess. Jag tror att det ska vara okej men jag blir ändå förbannad såklart.

Plugg
Påväg till skolan!
Vacker solig dag.
På kvällen sen blev det lite lek i en arkadhall :D

Nu ska jag nog ta och städa i mitt rum. Det är inte så vackert. 
XOXO

Krya på dig!
Från en annan vinterförkyld i decembermörkret

Svar: Detsamma älskade Kjell-Åke!
// Malin
None None




Kom ihåg mig?