Tisdag

Hallå!

Jag sitter utanför gymmet och väntar på Dennis, Bea och hennes pojkvän Tobias. Bea och Tobias ska skriva in sig på gymmet här i Shinkoiwa. Jag väntar utanför eftersom att jag har kortärmat och gymmet får inte veta att jag har tatueringar. Då får jag inte träna där, he he.
Vädret är helt underbart. Jag älskar Japan.

Idag så gjorde vi en bröströntgen i skolan som jag skrev om i tidigare inlägg. Det var väldigt intressant. 

Vi fick gå in i en stor buss och ta av oss BHn. Sen stod två japaner och gav en instruktioner om hur man skulle göra (på japanska). Man skulle trycka upp brösten mot en glasskiva så tog dem foton. Anledningen till röntgen var för att kolla så att vi utlänningar inte bär på en massa konstiga lungsjukdomar så som tuberkulos eller liknande. 

Om man är sjuk så åker man nog ut med huvudet före ;)

Efter skolan så åkte ju som sagt jag, Dennis, Bea och Tobias till Shinkoiwa tillsammans. Efter att de är klara på gymmet så ska vi äta middag någonstans. Sen blir det tvättstugan för mig. 

Jag har bränt ansiktet rätt bra på nedvägen från Mount Fuji. Hoppas att jag inte tappar skinnet.

XOXO

Haha ja verkligen! Både Disney Land och Disney Sea! Jag för min del tycker bättre om Sea, det är mer "vuxet" men båda är underbara! Jag vill också till alla de stora! Så Fuji-Q is next! USJ var jag på, men jag måste tillbaka då de öppnat Harry Potter World och jag har liksom funderat på att åka till USA bara för att få åka dit xD but now I don't need to!!
Okej :D Jag hade morgon-lektioner, för då kan man hitta på så mycket mer senare haha. Man hade väldigt mycket tid när man vaknade tidigt ^^
Ja, jag ser väldigt mycket fram emot det :D




Kom ihåg mig?