Car wash and pizza

Yo.

Vilken underbar helg jag har haft. Jag vet att jag tjatar men jag har så mycket härliga människor i mitt liv och det känns så konstigt att jag kommer åka ifrån dem på Onsdag. Jag fortsätter att intala mig själv att jag kommer att ha så kul i Japan och att ett år kommer gå otroligt fort. Jag kommer dock sakna dem allihop mycket.

Helgen som sagt. UNDERBAR. Var på världens bästa AW i Fredags. Igår så var jag här hemma tillsammans med kusin Sara, David, Tappe och Tappes flickvän Malin. Vår plan var att förkröka hos mig för att sedan dra in till stan. 80% av folket var dock extremt bakfulla sedan dagen innan så vi kom aldrig iväg utan satt istället och bara pratade fram till klockan 4. Det var faktiskt mycket mysigare.

Idag vaknade jag runt 11-12 (jag har blivit tonåring igen). Jag ringde till Sandra direkt när jag vaknade som kom och hämtade mig. Vi drog iväg till Torsvik för att tvätta bilen. 

Sliten tjej med gårdagens smink.

Det var en smärre kö när vi kom fram. Vi stod utanför bilen och pratade med varann och var mitt uppe i ett roligt samtalasämne när mannen som var före oss i kön kom fram. 

-Står ni verkligen i rätt kö? Ska ni tvätta bilen för hand?!
-Ja, vi ska tvätta bilen för hand och vi står i rätt kö.
-Ok, Tänkte att ni var alldeles för stiligt klädda för att tvätta bilen själva. 

Har du aldrig sett någon handtvätta en bil förut med kjol och klackar?! Ha ha.

Efter att vi tvättat bilen (bästa sättet att starta dagen när man är bakfull) så plockade vi upp Sofia och satte oss på pizzerian. Efter det åkte vi ner till vattnet i Islinge och bara pratade i några timmar. 

Jag har känt Sandra och Sofia sedan vi var 6 år gamla och de är mina äldsta vänner. De tjejerna håller jag hårt i. De tjejerna och jag kommer vara vänner tills vi är tre gamla pensionerade gamla tanter. Gissa om jag kommer sakna dem.

Nu så måste jag sova. Klockan 5 imorgonbitti ska jag gå upp och åka iväg till mitt sista arbetspass innan resan. Konstig känsla. God natt på er.
XOXO

Hoppas du får , jättejättejättejättekuuuuuul! :D
Kram!

Svar: Tack tack fina fina du <3 :)
None None




Kom ihåg mig?