Härlig familj och ett sista arbetspass

Hallå!

Jag ska precis sätta igång och börja packa. Ville kika in här och lägga upp lite bilder som jag tagit idag först och berätta om min dag!

Jag körde mitt sista arbetspass idag på hotellet. Dagen gick så himla fort. Det var svårt att säga hejdå till kollegorna. Jag kände att jag hade kunnat gråta men jag höll mig. Det kändes konstigt att efter 4 år lämna in sitt passerkort och tömma skåpet. 

Efter mitt pass så åkte jag hem där mormor och morfar väntade. Mamma hade lagat jättegod mat som vi åt till middag. Det var underbart att hinna träffa dem innan jag åker.



Efter maten kom gudmor Tina, gudfar Hasse, Sandra, Maja och Axel. Vi satt och pratade mycket om resan. Jag, Sandra och Maja gick bort till affären och köpte glass till alla så fikade vi sen. Jag fick testa min nya systemkamera litegrann också. 

Mina fina tjejer





Familjen fick ställa upp som modeller medan jag fotade som en galning.

Det kändes otroligt konstigt att säga hejdå och samtidigt veta att nästa gång vi ses är om ett år. När jag skulle säga hejdå till tjejerna började jag tjuta och nu har jag gråtit av mig ordentligt. Jag åker i övermorgon och nu måste jag snart inse det, he he. 

Jag älskar er mer än något annat! Kommer sakna er så mycket.
XOXO



Kom ihåg mig?