Äntligen helg

Det är Fredagskväll och jag står i Shibuya och väntar på Mii (Pontus flickvän). Vi ska ut och klubba och röka vattenpipa. Vi får se om jag klubbar förresten, jag är så trött och har ont i magen så det kan vara så att jag tar sista tåget hem. Men om vi ska ut och klubba så ska vi gå till en klubb som heter Womb där Miis kompis ska vara DJ. 

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag har varit hemma hos killen som jag gillar och kollat på film! Mysigt.

Idag när skolan var slut för dagen så bad min lärare mig att stanna kvar lite efter lektionen. Hon sa att hon tyckte att jag var jätteduktig på Japanskan, att det  såg ut som att det var naturligt för mig att prata Japanska och att hon tyckte att nivån jag ligger på är mycket högre än den kursen som jag läser nu. Det var så underbart och kul att höra att jag nästan blev tårögd. Det känns skönt att slitet lönar sig och att jag blir bättre för var dag. Tycker himla mycket om den här läraren. 
Det verkar som att allt mitt dejtande verkligen lönar sig, he he. 

Allt känns så bra just nu. Förutom att jag är sjukt trött, ha ha. Ikväll ska jag ut med Mii och ha kul och sedan är jag inte säker på vad som händer resten av kvällen. Killen som jag håller på och träffar ska till sin hemstad och hälsa på föräldrarna idag men kommer hem på Söndag så då kanske vi ska göra köttbullar tillsammans. Det är röd dag på Måndag så vi har långhelg. Så skönt. 

Vi hörs mina raringar.
XOXO



Kom ihåg mig?