Halloween party på ageHa

Hallå!
Igår hade vi en skitkul kväll på Tokyos största nattklubb. Den heter ageHa och vi var inbjudna av min DJ vän som skulle spela. Vi var ett enormt stort gäng som åkte tillsammans. Det var jag, Sandra och Sofia (som är här och hälsar på mig), Dennis, Bea, Viktor, Vida, Pontus, Pontus flickvän Mii, Maki och hennes syster Kumi och sist men inte minst Vladimir från Ryssland. Det var inte lätt att hålla koll på så mycket vänner men samtidigt kul att gå ut ett så stort gäng.

En jättesnäll kille tog massor utav gruppbilder på oss. Från vänster har vi högst upp Sofia och Sandra som är Jason och polis, Viktor som Batman, Dennis och Vida som är läkare, Mii som är boxare, på mittenraden så är det Vidas vän som var utklädd till Alice i Underlandet, Kumi och Maki som var pirater och sedan längst fram har vi Pontus, mig och Bea som ett mini-sailor moon team.

Pontus var grym som tjej och hade många killar efter sig på klubben (HAHA, på riktigt, killarna blev helt galna).


Denna gruppbild är Vladimir med på också, längst till vänster.


Dennis var bra obehaglig 









Det var sjukt mycket folk på klubben


Hittade den här söta bilden. Dessa två var jag och Bea utklädda till.

Vid 4 på morgonen så åt vi lite på 7/11 och sedan åkte vi hem. Klockan 07.00 så stupade jag i säng. Vi hade i alla fall väldigt väldigt kul och om det är någonstans man ska fira halloween så är det i Tokyo, det är en sak som är säker.

XOXO



Kom ihåg mig?