Disney Sea Tokyo

Hallå! 
 
Förlåt att jag inte skrivit på länge. Jag lämnade in min telefon på Apple-store för ett tag sedan och när jag fick tillbaka den så var jag tvungen att skriva in PUK-koden. Vilket jag inte har. Blir så jävla trött, ha ha. Jag ska skicka ett mejl till Comviq och försöka få tag på den. Jag bloggar ju mest från mobilen vilket gör det lite svårt för mig att uppdatera just nu. Snart kommer det att bli bättre igen!
 
Vad har hänt sen jag skrev sist... Inte så mycket faktiskt. 
Jag har haft en veckas lov vilket har varit väldigt skönt och välbehövligt. Nu har jag två veckor kvar. Jag har mest tagit det lugnt och umgåts med mina vänner. Vi har varit på IKEA, jag har jobbat på svenska skolan, ätit middag med Maki och familj och bara hängt.
 
Idag så var jag på Disney Sea med vännerna. Det var jag, Dennis, Vanessa, Bea, Viktor, Tobias och Rei. Alltså 6 svenskar och en stackars Singaporeian. Vädret var perfekt, 30 grader och sol. Lite varmt kanske men hellre varmt än kallt! Disney Sea ligger otroligt nära området där vi bor så det var smidigt att ta sig dit. Vi var där vid 11:00-tiden och stannade till 22:00. Vi åkte massa attraktioner, åt mat, köpte souvenirer och drog omkring. Disney Sea var kul men inte alls i samma klass som Universal Studios och Fuji-Q Highland.
 
Hela gänget utanför Disney Sea
 
 
Jag och Bea var tvugna att köpa en varsin Duffy-nalle. Dessa nallar går bara att köpa på Disney Sea och var SÅ gosiga. Om man kollar på nallens ansikte så kan man se att det är format som ett par Musse Pigg-öron. Varenda Japan som åker hit köper med sig en Duffy-nalle hem. 
 
Det var en underbart kul idag och nu är man bra trött i benen. Imorgon så ska jag och Dennis möta upp en Japansk vän och spela bubbel-fotboll. Man är alltså i en stor bubbla och spelar fotboll. Låter väldigt intressant. 
Vi hörs! 
XOXO
 

Yay! Vilka grejjer åkte ni? Åkte ni "spökhuset"? :D

// Emelie




Kom ihåg mig?