Härliga helg

I Fredags så åkte jag till svenska skolan i Hiroo och jobbade efter skolan. Efter det så åkte jag hem och fixade mig och så åkte jag och Rei till Roppongi. Väl i Roppongi så mötte vi upp Yana, Pontus och ett gäng Mexicanare. 

Det var första gången jag gick ut och festade i Roppongi men det var inte alls mitt favoritställe i Tokyo. Det var bara massa utlänningar i Roppan. Jag vill festa med Japaner och inte med utlänningar, ha ha. Vi hade absolut kul men inte ens i närheten av så kul som vi brukar ha när vi går ut i Shibuya och Shinjuku. Det blir nog inte Roppan igen om det inte är en restaurang vi ska till.

Vi stannade på klubben till 04.00 och sedan käkade vi tempura på en restaurang i närheten. 
På Lördagen så gick jag, Rei och Dennis ut med två japanska tjejer som vi träffade på en nattklubb för någon vecka sedan. En av tjejerna pratade inte engelska så vi kunde bara prata japanska. Vi hade jättekul. Vi åt Okonomiyaki och det var hur gott som helst.




Efter maten så åt vi glass på B/R och sedan åkte alla hem förutom jag och Rei. Vi kontaktade Bea och inväntade henne i Shibuya och sedan gick vi tre till Camelot och dansade hela natten. Vi hade så himla kul. Vid 05.00 så åkte vi hem.

På Söndagen så mötte jag upp Bea och Tobias vid tåget och så åkte vi tillsammans till Shibuya för att fira Kenneths födelsedag. Kenneth är en kompis till Bea och Tobias som är supersnäll. Vi satt i världens mysigaste lilla bar i Shibuya som hade plats för ca 7 personer och det var bara människor i vårt sällskap där. Vi spelade UNO, sjöng karaoke, åt tårta, drack aloe-veradrinkar, drack champagne, lyssnade på bra musik och det var supermysigt.


Den här bilden stal jag av Kenneth, inte så vacker men ändå. Ha ha....

Idag är det bara plugg och tvätt som gäller. 
XOXO



Kom ihåg mig?