Lördag

Ligger i mitt rum och kollar på Japansk film. Så mysigt. Idag vid 19.00 så mötte jag upp min vän Daichi i Suidobashi (samma område som min skola ligger i) och så åt vi middag tillsammans på en restaurang med indisk/thai mat och hade astrevligt. Vi satt på restaurangen i några timmar och sedan tog vi en promenad runt i Suidobashi. Vi gick vilse och hittade till slut en tågstation så vi kunde åka hem. Jag var dock inte hemma förrän vid 00.30 tiden. Hade en väldigt trevlig kväll i alla fall. 

När jag kom tillbaka till DK house så hittade jag ett paket från min älskade mormor och morfar i Sverige vilket gjorde mig så himla glad!

Ett brev, svensk tandkräm och svenskt godis. Så underbart!

Jag ringde ner Rei och svenskarna till lobbyn och så åt vi lite godis tillsammans. Det var kul att bjuda Japanerna och Rei från Singapore på svenskt godis :)

Vi pratade ett tag och sedan så gick vi alla och lade oss. Imorgon har jag knte planerat något så det blir nog en lugn dag. Hoppas ni har det underbart hemma i Sverige. Här i Japan är det fortfarande runt 30 grader och sjukt fuktigt. Hoppas på att värmen går ner liiiiiitegrann snart. 
XOXO

Mums vilket gott godis! Gulligt av mormor och morfar! I helgen så ska vi baka dina bullar 😋, kanske skickar över några 😜. Vi saknar dig! Puss och kram Åsa 😘

Svar: Så underbart med svenskt godis <3
Ååååh, jag pratade om bullarna igår med mina vänner! Jag saknar att baka SÅ mycket. Jaaaaaaaa <3 hihi.
Jag saknar er också!! Puss och kram
// Malin
None None




Kom ihåg mig?