Shibuya med Dennis

Hello :)
Igår var det ju röd dag i Japan så vi var lediga från skolan. Jag var barnvakt åt Hedvig och vi hade det så himla mysigt. Jag hämtade henne i skolan klockan vid 16.00 och så åkte vi hem till Shinagawa. Påvägen så köpte vi mat som vi åt samtidigt som vi kollade på Vem vet mest. Det var så mysigt att träffa Hedvig igen och lika mysigt att träffa Amie och Lars sedan när de kom hem. Det var längesedan jag träffade dem :)

Vi köpte lite jordgubbar och chips

Idag så var det skola igen. Efter skolan så åkte jag och Dennis till Shibuya för att äta lite snurrsushi och för att jag skulle köpa en ny jacka. Jag har haft samma jacka i säkert 6 år och den har gått sönder nu så jag var tvungen. Jag hittade en jättebra för ca 250 (svenska kronor) så det kändes bra. Jag köpte även ett nytt mobilskal och ett linne. Jag är väldigt nöjd med jackan, även om den kanske är lite kall så gillar jag den. 


Efter sushin och shoppingen så köpte vi frozen yoghurt (vilket är typ det bästa jag vet) och rörde oss hemåt. Just nu ligger vi och kollar på the interview.

Imorgon är det Fredag och vi ska självklart gå på bio och se 50 shades och grey. På Lördag så ska vi nog hem till Maki och baka semlor förhoppningsvis! Sååå mysigt. 
Vi hörs igen :)
XOXO



Kom ihåg mig?