Bucket list

Hallå.
Jag och Dennis har gjort en bucket list nu för tiden vi har kvar i Japan. Vi ska ju snart hem och måste hinna göra alla de grejerna som vi inte har gjort ännu eller känner att vi vill göra igen. 

I Söndags så drog vi iväg på en liten utflykt. Vi ville hitta på något men efter att ha missat tågstationer, åkt fel och det hunnit bli mörkt så åkte vi hem igen utan att ha sett något, ha ha. Så blir det ibland när vi ska hitta på saker ;)

Idag så åt jag och Dennis ramen till lunch. Ramen är en slags nudelsoppa och den är SÅ god. Älskar ramen.


Efter maten så åkte vi till HM i Shibuya då jag behövde lite nya grejer. Dennis köpte grillade chestnuts i Shibuya som vi testade. Det var inte alls gott.


Vi åkte vidare till Shinjuku för att gå till Sweets Paradise. Det är en bufférestaurang där man betalar ett pris och får äta hur mycket man vill på 70 min. Det finns både en matbuffé och en stor buffé med bara tårtor och godsaker. Det var första och sista gången jag och Dennis gick dit.. Det var gott men vi fick i oss så mycket mat och socker att det kändes som att vi fick diabetes.





När vi mölat i oss i 70 min så tog vi en promenad runt i Shinjuku och gick till Tokyos gaydistrikt. Vi har aldrig varit där förut! Det var dock rätt dött idag, det är nog roligare att ta sig dit en Fredagskväll. Men väldigt kul att se!

Denna skylten satt uppe i Shinjuku 2 chome.

Massa söta Japaner som sover på tåget

Vackra kimonos

För några dagar sedan så Skypade jag och Dennis med vår älskade Luca i Italien! Så kul att se honom igen. 

Jag och Dennis

XOXO

Hur kallt/varmt har ni det nu? Det ser ut som om Dennis är ordentligt påpälsad på en bild. :)
Kram.

Svar: Det ligger på ungefär 10 grader per dag, för oss känns det sjukt kallt! Även fast man är van vid minusgrader i Sverige. Igår var det 14 grader och sol, då kändes det behagligt :)
Är det fortfarande snö i Sverige? Kram!!!
// Malin
None None




Kom ihåg mig?