Nytt år

Torsdag
Nu är det 2015. Nya året så åkte med Jossan till flygplatsen och lämnade av henne där. Efter det så åkte jag hem till en kompis som precis flyttat hemifrån och hjälpte honom med att passa hans lilla hund medan han sprang massa ärenden. Det var så mysigt att kela med en vovve, det var länge sedan jag gjorde det. 
Jag och シュワ (Shuwa)

Fredag
Jag och Dennis åkte hem till Bea och Tobias och bara mös i deras rum med god mat från Family Mart och roliga youtube filmer. Andy var också där. Vi stannade till sista tåget. Mysdag helt enkelt.

Lördag
I Lördags så hade vi sista festen i Bea och Tobbes guest house. Jag och Dennis drog dit vid 20.00. Vi som var där var jag, Dennis, Bea, Tobbe, Andy, Yuriko, Pontus och lite andra människor.
Vi började köra ett drinking game som slutade med att jag var fast på toaletten resten av kvällen. Jag har inte mått så illa på flera år, ha ha. Så går det när man ger sig in i Japanska drickalekar. 
Tack och lov så mådde jag bättre efter några timmar. Jag hade ändå väldigt kul. Jag, Dennis och Pontus drog hem med första tåget.

Söndag
Jag, Dennis, Bea, Tobbe, Andy, Yuriko, några Japanska vänner och några Taiwanesiska vänner möttes upp på en Izakaya i Akihabara på kvällen. I Söndags så var det Bea och Tobbes sista dag här i Tokyo så vi hade en sista middag tillsammans. Vi hade jättekul. Lika kul som vi alltid har. Bra stämning. När vi sedan började gå mot tåget så drog helvetet ut. Vi började gråta och gråta och gråta. Vi grät hela vägen till Shimosa-Nakayama och sedan stod vi och grät på perrongen tills det inte fanns några tårar kvar. Det var skitsvårt att säga hejdå. Såklart. Vi har ju hängt ihop med dessa människor varje dag i 10 månader liksom. Men snart ses vi igen. 


Idag har jag bara legat inne och varit ledsen och tröstätit, he he. 
Händer nog inte så mycket mer än så.
Vi hörs 
XOXO



Kom ihåg mig?