Onsdag i Harajuku

Hallå.
Idag efter skolan så åkte jag och Dennis till Harajuku för att pricka av lite grejer från vår lista. Eftersom att det var så mörkt och kallt så var det bara matlistan vi kunde pricka av ifrån. Vi gick och njöt lite av omgivningen, drack bubble tea, åt på en av våra favoritrestauranger, köpte crepes och hade det mysigt. 



Detta är bubble tea. Man väljer en dricka (jag brukar ta chokladmjölk) och sedan får man massa gummibollar i som kallas tapioka som man liksom suger upp genom sugröret och tuggar på. Såååååå gott.

Vi käkade en varsin burgare på "The great burger" i Harajuku som är en av våra favoritrestauranger. De har en terrass med uteservering och infravärme vilket jag älskar. Så underbart att sitta och äta på uteservering i Januari, he he.
Detta är en cheese burger med avokado och salsa. Cheddar dip på sidan.



Sedan köpte vi en varsin crepe. I Harajuku finns dessa crepeställena precis överallt och Japanerna älskar dom. De är rätt goda alltså. 

Efter detta så åkte vi hemåt igen mot Shinkoiwa. Det blev att ligga framför en film resten av kvällen och nu är det läggdags för mig. Så trött.
God natt alla fina.
XOXO



Kom ihåg mig?