Round One

Sitter och kollar på Idol på Swefilmer. Tack, tack, tack för Swefilmer. Det går inte så där jättebra att se webb-tv här från Tokyo. Allt är spärrat, men Swefilmer funkar. Så nu kan jag hänga med i Paradise Hotel och Idol. 

Idag efter skolan så bestämde vi ju oss för att åka till Round One. Vi åt lunch före i närheten av skolan. Eftersom det är lite svårt att mötas upp utan internet och vidare så delade vi upp oss på två restauranger. Jag och Vanessa åt på en restaurang i som jag aldrig varit på förut som hade thai- och indisk mat. Åh, gud va gott det var! Jag åt Pad Thai och tror att jag har hittat min nya favoritrestaurang.

Vi som åkte till Round One var jag, Bea, Dennis, Luca, Rei, Vanessa, Pontus och Viktor. Round One var inte riktigt vad vi trodde det skulle vara (vi gick till ett mindre) men det gjorde inget alls för vi spelade bowling istället och det var superkul.
Att spela bowling i Tokyo så länge så man tröttnar kostar ca 60 kronor. Sen kan man bowla med en cigg i munnen. Så sjukt olikt från Sverige, ha ha.....

Where is the amusement toilet?

Dennis klättrade in i en käggla.........

Det var en tävling i bowlinghallen helt plötsligt då de släckte ner ljusen och typ sa att om någon slår en strike så vinner den personen tävlingen. Pontus drar självklart en strike och vinner, ha ha.. 
Vi blev fotade, fick priser och Pontus fick den här fina kransen. Bara i 10 minuter dock, sedan kom personalen och hämtade tillbaka den. 

Efter bowlingen så spelade vi lite dance mania, guitar hero och grejer i arkadhallen. Skitkul! 
Efter detta så åkte vi trötta hem och gick direkt upp på våra rum. Helt slutkörda.
Imorgon blir det ännu mer äventyr.
XOXO



Kom ihåg mig?