Söndag i Akihabara

God morgon!
Jag vaknade tidigt idag. Klockan är redan 09.00 här i Japan. Betyder att det är 01.00 på natten i Sverige. 

Idag så är det röd dag i Japan och vi är lediga från skolan. Så himla lägligt nu när Sandra och Sofia är här. Då får vi ännu en heldag tillsammans. 

Igår så var jag, Sandra, Sofia och Dennis i Akihabara för att äta middag och sjunga lite karaoke. Vi möttes upp vid 20.15. Innan det så städade jag mitt rum och tvättade massa kläder. Skönt.

Vi gick till en lite västerländsk snabbmatskedja där vi satt ett bra tag och käkade och hade kul. Efter maten så körde vi en timma karaoke tillsammans, vilket var skitkul! Önskar att vi hade kunnat köra längre men då hade vi kanske missat sista tåget. 

Tyvärr har jag inte en endaste bild från igår men det kanske kommer senare för jag såg att Sofia tog lite bilder ;)

Idag vet jag inte vad som händer ännu. Jag ska mysa i min säng och invänta besked från tjejerna. Det händer säkert något skoj. 
Vi hörs!

XOXO



Kom ihåg mig?