Världens mysigaste dag med Hedvig

Hallå!
Idag har jag varit barnvakt åt Hedvig. Vid 16.30 så åkte jag hem till Amie och Lars i Shinagawa. De skulle iväg med Munskänkarna och äta middag. 
Jag och Hedvig gick till Starbucks och drack en varsin god dricka, handlade middag i en conbini och hyrde en film. Att hyra en film här i Japan i 3 dagar kostar 6 svenska kronor. Asbra ju.

När vi kom till Tsutaya där man hyr film så fick vi inte använda kortet för att Amie var skriven på kortet. Jag skaffade ett kort istället så vi kunde hyra filmen. Det var hur bra som helst! Jag har ett Tsutaya i Shinkoiwa så nu tänker jag hyra film varje helg, he he. 

Vi hyrde "En prinsessas dagbok" och när vi skulle ut från Tsutaya så snubblade jag på några stolpar och snören inne i affären och råkade rycka loss en lapp med kanji-tecken. Alla kollade på mig och kassörskan ropade;
-ARE YOU ALRIGHT??

Ha ha, jag var ok men inte min stolthet. Jag skämdes något otroligt och sedan skrattade jag och Hedvig bra länge åt det efteråt. När vi kom hem så åt vi vår middag och kollade på filmen. Vid 22.00 gick Hedvig och la sig och inte långt efter det så kom Amie och Lars hem. Jag rörde mig tillbaka mot Shin-koiwa och väl hemma så mötte jag Rei och Dennis utanför så satt vi och babblade ett tag, mest om gårkvällen. Vädret var SÅ underbart. 

Jag blir alltid så glad av att träffa familjen Kronblad och umgås med Hedvig, världens snällaste tjej. 
Jag är så tacksam över att ha dem här i Tokyo. 
Nu är det dags för mig att sova. Imorgon ska jag inte göra nååååååågonting.
XOXO



Kom ihåg mig?