Pingvinbar

Hallå.
Jag kom precis hem efter att ha varit på en pingvinbar med Dennis, Yuriko och Andy. Det var såååå kul!
Dagen började med skola som vanligt. 13.30-17.00. Efter det så gick jag och Dennis runt och letade efter en present till Andy och Yuriko som båda fyllt år nyligen. Vi hittade en jättefin kaffetermos med körsbärsblommotiv på Starbucks till Yuriko och till Andy fick det bli en flaska skottisk whisky.

Vi mötte upp dem i Ikebukuro och gick tillsammans till restaurangen. Vi drack goda drinkar, åt mat och fick mata pingvinerna med fisk (vilket var jättekul och mysigt!). Yuriko och Andy blev båda superglada för presenterna vilket kändes kul och vi satt och pratade och hade kul i några timmar. Tyvärr så kom maten ut så långsamt och portionerna var supersmå så vi bestämde oss för att inte beställa så mycket utan gick istället och tog en burgare på donken efteråt, ha ha.




Resten av veckan.... I Onsdags morgon så sa jag hejdå till Kohei som ska backpacka i Europa och vara borta i en hel månad. Vi har spenderat nästan varje dag tillsammans i 4 månader nu så jag kommer sakna honom mycket. 



Den 17 mars så kommer han hem igen.


Sen måste jag visa den här drömmiga pannkakan.... Jag och Dennis åt den på en restaurang i närheten av skolan.... 
Farligt god.

Imorgon är det Fredag. Det ska jag och Dennis fira med att ta en långpromenad och träna efter skolan, ha ha. 
Vi har nog inte vart ute och klubbat sedan halloween! Men det lär nog bli lite mer fest när avresan närmar sig.
Vi hörs igen!
XOXO



Kom ihåg mig?