Tisdag

Förra Tisdagen så var det Josefins näst sista dag här i Tokyo. Vi började med att åka till Meiji Jingu templet i Harajuku och köpa små lyckoamuletter som ska bringa oss tur i det nya året. Jag köpte en för hälsa, en för kärleksband och en för att få bort ondska i mitt liv.

Dom är så fina

Efter besöket på templet så åkte vi till Ueno och zooet som ligger där. Tyvärr så var det stängt så vi åt en god lunch istället och åkte hemåt. Jag gick ner en runda till det Japanska spaet och sedan på kvällen så gick vi ut för att äta middag. Vi åkte till Suidobashi. Det är stationen där min skola ligger. Vi åt på Saizeriya och sedan gjorde vi lite sista sekund shopping på Don Quijote. Efter det så gick vi till Tokyo Dome för att äta glass och kolla lite på julbelysning.
Ha ha, mitt största intresse i livet.




Sjukt mycket folk skulle in i tågstationen samtidigt som oss. Helt crazy. Det var någon konsert som precis hade tagit slut i närheten och alla skulle hem samtidigt. Dålig tajming för oss, he he.

När vi lyckats ta oss in i stationen så åkte vi hem igen. 
XOXO



Kom ihåg mig?