Tankar

Hallå. 
Klockan är 23.00, det är Tisdagskväll(?) i Tokyo och jag ligger såklart och tänker så att huvudet nästan sprängs. Jag känner sån otrolig livskris just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag brukar inte skriva så mycket om såna här saker på min blogg men idag känner jag för att göra det. 

I November förra året så träffade jag en kille här i Tokyo som jag tycker så otroligt mycket om. Sen vi träffades för första gången för 6 månader sedan så har vi hängt ihop mest hela tiden, nästan varje dag faktiskt. Men det har jag inte heller skrivit så mycket om. Det var inte meningen att det vi har skulle bli så allvarligt. I början så var det mest kul men ju närmare hemresan man kommit så har man ju börjat tänka en del, såklart.

Den här killen gör mig så himla lycklig. Varje dag. Samtidigt så kan han göra mig så jävla arg. Inte varje dag men ofta. Jag tror att jag är kär. Det känns ju helt underbart men samtidigt skitjobbigt. Killen som jag har träffat är Japan. Jag tror Japanska killar är några av de bästa killarna i världen. Samtidigt så är det många kulturkrockar som uppstår när en galen Svenska hamnar ihop med en typiskt Japansk Japan. Som vi har pratat och bråkat och älskat och tänkt och alltmöjligt funderat över hur framtiden för oss kommer att se ut när jag om en vecka flyttar tillbaka till Sverige. Om man älskar varann så mycket, vad gör man? Visst måste det vara värt och kämpa för även om det innebär att livet kommer bli sjukt mycket svårare ett tag? Han har ju sitt liv i Japan och jag har mitt liv i Sverige. Men samtidigt så kan jag inte släppa taget om honom och den kärleken jag känner för honom. Känner jag någon här som har ett internationellt förhållande? Vad gör man?? 

Detta inlägg kom säkert som en chock för många då jag har varit ganska tyst om det här. Men jag måste försöka få ut alla tankar ut skallen innan jag blir tokig. 
Just nu är jag i killens lägenhet och väntar på att han ska komma tillbaka från ett besök i hans hemstad. Vi har inte många dagar kvar och det gäller att ta vara på tiden nu. Sen får man se vad som händer <3 
XOXO 

Kolla in din mail! Har skrivit förhoppningsvis en tanke eller två som kan hjälpa.. : )




Kom ihåg mig?