Weekend

Hallå! 
Jag ligger inne i Dennis rum och kollar på film. Vi har precis sett en skräckfilm som var så läskig att vi måste titta på solsidan ett tag, annars kan inte jag sova sen, hi hi. 

Idag så hade jag världens sovmorgon och sedan så var jag barnvakt åt de tre Amerikanska barnen Sam, Clair och Sophie. Vi åt god mat, kollade på film, gjorde pussel, lekte och gjorde lite allt möjligt medan deras föräldrar hade en baby shower ute i vardagsrummet. Det var en jättemysig dag! Barnens mamma Krista packade en hel kasse med mat och kakor från festen som jag fick med mig hem. Allt var jättegott och hon är så snäll. Jag kom hem runt 12 och då mös jag och Dennis med maten som jag fick med mig.


Imorgon är det Söndag och jag och Dennis ska hitta på något kul. Vi ska eventuellt åka till Kamakura och titta på Buddahn där. Klockan 18.00 så ska vi vara hemma hos Maki och äta tacos. Det ska bli så himla mysigt! Ser jag fram emot. Om det finns tid kvar efter så ska Dennis slinga håret på mig. 
Nu är det snart läggdags. 
XOXO



Kom ihåg mig?