Kanji

Hallå! 
Igår och idag så har jag försökt att plugga kanji för fullt. Nästa vecka så har jag prov och det kommer nog att vara skitsvårt. Jag måste ha mer än 85 % för att ta mig vidare till nästa nivå. Jag måste ta mig vidare så då får jag plugga ganska hårt. Jag gjorde ett provtest idag som jag fick 77 % på så jag är gaaaanska nära i alla fall. 

Imorgon så ska jag jobba på svenska skolan igen och efter det så ska jag gå ut med några kompisar och festa. På Lördag så ska jag och Rei ut med två japanska tjejer som vi lärde känna på krogen förra helgen och äta middag. Det blir nog kul. 
XOXO

Kanji har alltid varit det som var mitt fall... Jag är så otroligt dålig på det. Älskar kanji, men minns dem bara inte!

Svar: Samma här!!!
// Malin
None None

Åh kanji! Jag tyckte det var ganska kul, men vad många timmar man har suttit på caféer och nött! Vi hade bara en gräns på 70% på vår skola...
Ganbatte :)




Kom ihåg mig?