Weekend timeeee

Hallå :)
Detta är en väldigt lugn och skön helg. Igår så var det skola. Vår ryska kompis Igor hade sin sista dag i skolan och det var tråkigt att säga hejdå till honom. 

Efter skolan så åt jag och Dennis middag tillsammans för att sedan mysa resten av kvällen i hans rum. Vi såg flera avsnitt av "how to get away with murder" och låg uppe till 03.30. Efter det så Skypeade jag med Kohei som ringde från Istanbul. Det blev en sen kväll för mig men det var inga problem för jag hade sovmorgon idag :)


Jag mötte Dennis klockan 12.30 i lobbyn och så gick vi på en PW i 1 timme. Vi ska försöka röra på fläsket minst en gång om dagen från och med nu. Tyvärr har vi inte råd med gymkort längre så vi får köra på på egen hand.
Efter en jättehärlig promenad i mysigt väder så satte jag mig och pluggade i några timmar. Jag gillar kanjis och tycker det är kul att plugga dessa. 


Nu är jag tillbaka i Dennis rum och vi ska äta middag om 1 timme. Sedan blir det nog bara myskväll igen. Imorgonbitti ska vi upp och träna på taket och sedan så får vi se vad som händer! 
Kram kram 
XOXO




Kom ihåg mig?