Update

Hallå.
Jag har inte så mycket roliga bilder att bjuda på tyvärr. I Onsdags så åkte Dennis till Thailand för att gå på sin kusins bröllop. Det var samma dag som skolan började igen efter lovet. Jag åkte till skolan själv då såklart och såg till min stora förtjusning att jag och Dennis är i samma klass igen. Thank lord. 
Jag såg även att vi båda klarade kanjiprovet och hamnade även där i samma klass. Jag som trodde att jag hade misslyckats med kanjiprovet såg att jag hade fått 96% rätt. Det är inte dåligt det! 

Nya klassen verkar bra och lärarna är goa. Tempot är mycket högre nu så det kommer behövas rejält med plugg på fritiden, he he. 

Nu när Dennis har varit borta så har jg knappt varit hemma faktiskt utan jag har varit hos Kohei nästan hela tiden. Han har hjälpt mig med läxor, vi har käkat sushi, ramen, gyoza, planerat en resa och lite annat kul. Vi hade tänkt hyra en bil på Lördagen för att dra på utflykt men det blev inte så. 

Mario Kart maraton
Kohei vilar lol

Nu kan jag knappt vänta tills Dennis kommer hem. Det har känts så otroligt tomt utan honom. Jag trivs som bäst när vi är med varann mest hela tiden.
Imorgon kommer han hem om jag har förstått rätt. Då ska han få en bamsekram. Jag har vart en duktig tjej och paxat plats till honom i klassrummet, hihi.

Förresten! Igår såg jag en film som heter The Intreview! Se den! Sjukt sevärd. 
Nu ska jag handla mat och plugga. 
XOXO

åh hur redigerar du dina bilder? den nedersta är hur fin som helst! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Jag använder en app som heter VSCO! Den är superbra med massa fina filter, ladda ner den :)
// Malin
None None




Kom ihåg mig?