Fotografering i Kimono

Hallå!
I Måndags så hade jag, Dennis och ett gäng andra elever en kimonofotografering eftersom att vi tar examen efter 1 års studier. Fotograferingen skulle starta vid 10.30 och jag försov mig och vaknade samma tid som vi behövde lämna vårt hem för att komma i tid. Jag fick sminka mig på 10 minuter, borsta tänderna, skita i att duscha och äta frukost och bara kasta mig iväg till skolan. Jag som hade SÅ smutsigt hår! Det kunde inte hjälpas. 

Vi blev påklädda av våra lärare och fotograferade. Vi gick till ett tempel i närheten av skolan och tog lite bilder och sen var vi klara. Efter fotograferingen så gick jag, Dennis, Ben (Australien) och Cherri (Filippinerna) till en restaurang och åt lunch. Sen var det skola då som vanligt.








Det var en mysig dag!
XOXO



Kom ihåg mig?