Taco-kväll hos Maki och Mats

Hallå! 
Jag och Dennis kollar på andra chansen av Melodifestivalen. Det är mysigt att se på fast så illa på samma gång. Jag tycker att programledarna är sååååå tråkiga och Filippa Bark är så himla pinsam och jobbig. Hoppas jag aldrig behöver se henne igen. Vi kollar ju på SVT play så som tur är så kan vi spola förbi henne. Låtarna är väl sådär men det finns några som jag gillar! 

Idag så var jag och Dennis hemma hos Maki och Mats och käkade tacos. Det var SÅ mysigt. Vi kom dit vid 6-tiden och lekte lite med killarna. Maki hade lagat sååååååååå god tacos och vi åt SÅ mycket. Det var helt underbart gott. Kan knappt komma ihåg när jag senast åt något så gott som Makis hemlagade tacos. Efter maten så satt vi och pratade, mös, kollade lite på hemmafilmer och Skypade med Mats mamma. Riktig myskväll och som vanligt lika kul som alltid att komma till min andra familj i Tamagawa! <3








På kvällen sedan så åkte vi hemåt mot Shinkoiwa. Vi fick sittplats på tåget vilket var underbart skönt, he he.
Imorgon är det Måndag och vi har EXAKT 2 veckor kvar i skolan. På Fredag ska jag och Dennis spela in/vara med i ett Japanskt tv-program så vi kommer inte kunna gå till skolan den dagen. Vi kommer att få 10.000 yen för det vilket är ganska mycket pengar så det känns kul och bra. Vi har några slutprov och lite fotograferingar också att göra. Men nu är det inte långt kvar tills jag åker tillbaka till Sverige. 24 dagar bara. Vilket vemod! 
Just nu är dock det enda jag kan tänka på min familj, mitt landställe, snus, lösgodis, pizza, korsordstidningar, kunna handla på ICA...... Ja, allt som har med Sverige att göra. 
Vi hörs snart igen! 
XOXO



Kom ihåg mig?