Loppisdag med mamma

Igår hade jag världens mysigaste dag med mamma. Jag gick upp vid 7 och åkte till Medborgarplatsen där jag mötte upp mamma. Vi åkte tillsammans till en Bakluckeloppis i Solvalla och hittade sååååå mycket grejer. Vi var tvugna att packa TVÅ dramatenväskor, en IKEAkasse och en papperskasse. Eftersom vi åkte kommunalt så var det lite tjorvigt att ta sig hem men vi klarade oss. Men det var det värt för vi handlade SÅ mycket fint. 


Jag köpte blomlådorna, blåa vasen, muffinsplåten, vita koppar, metallfat, metalljusstakar och ett jättefint vitt fat. Resten köpte mamma, lite till sig själv och lite till loppisen. 





Efter åkte vi in till Mamma och Per på Söder. Vi packade om lite i vår packning och tog en liten promenad ner till Slussen. Sen åkte jag hem till Lidingö och fick brorsan på besök. Han åt middag hos mig och kollade på Star Wars. Sen var det läggdags! Supermysig dag. 

Idag får vi se vad som händer! 
XOXO

Wow, va mycket fina grejer ni hittade! :D Kram.

Svar: Eller hur Sofia! Du hade gillat den här loppisen, vi får åka tillsammans någon gång. Kram!
None None




Kom ihåg mig?