Hos Hedvig

Hallå! 
Jag slutade skolan vid 17.00 och kom precis hem till Hedvig i Shinagawa. Hon sitter och gör läxan just nu och om en stund så ska vi äta middag tillsammans. Idag har jag med mig sushi och sallad :)

Igår efter skolan så pluggade jag Japanska i timmar.... Jag renskrev även min uppsats på finpapper och jag hoppas verkligen att det blev bra! Om någon liten kanji eller tecken är fel så måste jag troligtvis skriva om hela alltet.. Men jag var vääääldigt noga nu när jag renskrev. 



Det bästa snackset när man pluggar. Jordgubbar, sjögräs och ost, ha ha.
Imorgon är det Fredag och som vanligt, ingen utgång planerad, he he. Det blir nog myskväll! På Lördag så ska jag vara barnvakt åt Sam, Chloe och Sophie (tre amerikanska barn) och på Söndag så blir det nog sightseeing med Dennis. Annars är helgen rätt lugn. 
Vi hörs igen ;)
XOXO



Kom ihåg mig?