Lite samlade bilder

Kom precis hem från jobbet och har bara degat i soffan sedan dess. Jag måste verkligen komma igång med min träning igen men har ingen motivation för tillfället. Det kommer väl snart. Men tills dess..

Thank you TiVo for being my best friend.

Jag trivs superbra i Bodal/Baggeby där jag bor nu. Det är ett mysigt litet område som är nära till vattnet och nere vid vattnet finns en jättemysig promenadterrass som jag och Sara gick till för någon vecka sedan. 



Så fint och härligt!
Här ska man sitta en varm sommarkväll och dricka vin :)

Förra veckan köpte jag en platt-tv som mamma hjälpte mig med att frakta på tuben. Tack mamsen.




Förra helgen var jag på en så otroligt kul släktträff med familjen. Träffade typ 40 släktingar som jag aldrig någonsin sett förut. Det var mäktigt! 


Helgen i växeln var SÅ kul! Eller växeln och växeln, jag stod i receptionen most of the time. Jag fick prata hur mycket Japanska som helst och hjälpa diverse gäster på Japanska. Att tala ett tredje språk känns helt otroligt kul.

En bild på min pappas landställe i Grödinge.

Min fina mamma på IKEA! 

Min snygga brorsa i Kungsträdgården.




Jag var barnvakt åt Sandra och Maja tillsammans med brorsan. Vi hade en SÅ mysig dag och kväll. 

Fina bestick som jag fått av pappa.

Fint fönster i nya lägenheten.

Den här artikeln var så himla kul.

Lite blandat! Nu ska jag se Ex on the beach med Sara. 
XOXO



Kom ihåg mig?