The lock Up

Hallå!
I Torsdags så gick jag, Rei, Vanessa och Luca först för att äta kaitensushi och sedan vidare till en restaurang som heter "the lock up". Det är en fängelserestaurang. Ungefär likadan som den vi var på innan. 
Vi ville spara pengar så vi åt middag på den superbilliga kaitensushin och sedan tog vi bara en dricka och en dessert på the lock up.





Restaurangen var jättekul och vi satt där länge och pratade och hade kul. När man skulle in så var det helt kolsvart och det var som att gå in i ett spökhus. 
När vi hade pratat och fikat i två timmar så höll jag på att berätta en yakusahistoria. Då släcktes ljusen och massa spöken börja springa runt. De öppnade vår lilla cell och kom in. Blåste en jäkla air bazzoka rakt in i rummet. Jag höll på att skita ner mig. Luca också, han satt praktiskt taget i knät på mig. 

Efter detta så gick vi in i en jätterolig affär som vi hittade. Man kunde gå runt i timmar och kolla på alla möjliga sjuka grejer.

Dekoration i affären.

Det kommer fler inlägg snart. Jag har haft världens bästa helg och träffat Daisuke men det får jag berätta mer om senare. Nu ska jag på Hanabi med Maki. 
XOXO

Åh, The lock up är så himla knäppt! Var där en gång och kommer ihåg att en bekant tog den där drinken med sprutan i och sen snodde hon med sig den hem ;) haha




Kom ihåg mig?