Julafton i Tokyo

Julafton i Tokyo!
Det var verkligen speciellt! Jag har aldrig varit borta från Sverige eller min familj på Julafton någonsin förut. 

Jag, Jossan, Dennis, Tobbe och Bea åkte tillsammans till IKEA på förmiddagen för att inta helig Svensk julmat men när vi kom fram så hade vi tagit fel på tiden och julbordet serverades bara på kvällstid. Ha ha, besvikelsen var total. Vi fick äta IKEAs tråkiga köttbullar istället och en mjukglass till efterrätt. 

Efter IKEA så åkte vi hem och fixade till oss. Vid 8 tiden så mötte vi upp ett gäng vänner på en Izakaya i närheten av skolan. Det var jag, Jossan, Dennis, Bea, Tobbe, Pontus, Mii, Andy och Shiroi. Vi drack och hade kul ett tag innan vi begav oss till karaoke där vi hade obegränsat med alkohol och sjöng som vildar i nästan 2 timmar. Tobbes vänner från Taiwan kom också och jäklar va kul vi hade! De flesta blev nog lite på lyset, bland annat jag. Tur att man har lillsyrran som kan leda en hem (HA HA, skojar bara). 

Vi var hemma med sista tåget och slocknade rätt snabbt. 
Jag har bara en enda bild från julafton och det är denna selfien från karaoken

Inte för att man ser så mycket men men.
Kul hade vi!
XOXO



Kom ihåg mig?