God morgon alla fina

Jag håller på att städa mitt rum lite lätt. Jag skulle ha tvättat lite också men jag ska snart iväg så det får nog vänta tills imorgon. Jag ska hoppa in i duschen snart och göra mig i ordning. 

Jag köpte nya lysrör till lampan i mitt rum häromdagen. Lampan blinkar som fan och jag kommer få en hjärnskada snart om jag inte byter ut den. Jag har aldrig bytit lysrör förut och allt står på japanska så jag googlade lite och på de flesta sidor så står det att man ska vrida röret lite åt ett håll och sedan dra ut det. Fan det vågar inte jag göra.


Det är just därför jag håller på att städa så att jag ska kunna bjuda in någon annan i mitt rum som kan hjälpa mig, HA HA. Vill inte att någon ska se röran jag har nu :)

Vid 19.00 så ska jag möta upp min vän Tsubasa i Ebisu så ska vi äta på Thairestaurang. Det ska bli mysigt. Vi hörs sen gosingar. 
XOXO



Kom ihåg mig?