Helt vanlig Torsdag

Hallå.

Idag har varit en dag där det inte har hänt så mycket. Ligger i sängen och ska snart sova. Idag var jag i skolan som vanligt och efter skolan så åkte jag och träffade en kille som jag har träffat lite grann. MMA fighter. Vi käkade middag tillsammans och sedan så åkte jag hem mot guest houset igen. 

Jag sprang ner till Dennis rum och så tittade vi på partaj, BB och PH. 

Imorgon är det Fredag och jag vet inte riktigt ännu vad som händer. Det kanske blir lite fest. Det hoppas jag på i alla fall. 
Sandra och Sofia har åkt hem och det är tråkigt. Jag kände en enorm saknad efter Sverige idag och sen skickade Sofia en bild på vädret och då slutade jag helt plötsligt att sakna Sverige.

Jag tror mest det är min familj, mina vänner och svensk pizza som jag saknar. Annars har jag det sjukt toppen här i Nippon. Vågar inte ens tänka på att jag är här på begränsad tid. 

Vi får se vad som händer i helgen. Om det blir fest så är jag redo.

Stackars Dennis, ha ha... ;)

Vi hörs! 
Hoppas allt är bra med er!
XOXO

Åh vad jag kommer att sakna dig när vi ska baka julgodis och lyssna på julmusik!!

Puss och kram

Svar: Jag kommer sakna dig med så himla mycket mamma, det gör jag varje dag :'(
Älskar dig så mycket! <3 // Malin
None None




Kom ihåg mig?