Lugn helg

Hallå. 
Ligger i min säng och myser efter en mysig dag. Jag har varit barnvakt till Hedvig idag och vi har haft det hur bra som helst. Jag mötte upp familjen Kronblad i Hibiya där de hade varit med sina vänner på dagen och så åkte jag och Hedvig till Shinagawa tillsammans. Vi handlade lite mat och bakgrejer på vägen samt hyrde en film. Väl hemma så bakade jättefina blåbärsmuffins och kokade pasta. Det blev pasta pesto till middag och sedan blåbärsmuffins till efterrätt. Vi mös i soffan och kollade på Ace Ventura och några program på SVT. 

Vid 22.00 så gick Hedvig och lade sig och sedan kom Amie och Lars hem vid 23.00. Jag stannade kvar ett tag och pratade lite med dem. Det var så länge sedan jag träffade dem nu och jag trivs så bra i deras sällskap. Det var underbart att se dem alla tre igen. 

Jag tog rapid line hem vilket bara tar 20 minuter. Skönt. 
Väl hemma har jag bara myst i min säng, jag är ganska trött. Det har varit en intensiv vecka. Men jag har i alla fall haft en supermysig dag. Nästa gång jag träffar Hedvig så ska jag ta med lite av de roliga shake and bake seten som jag hittade på Don Quijote. 

När jag kom hem så hade jag jordens mensvärk då jag fick mens idag. Jag hade så ont att jag inte ens orkade gå till 7/11 och köpa choklad. Jag öppnade mitt skolskåp och möttes av ett litet paket från Sverige. Där i låg massa god choklad och mitt nya VISA-kort. TACK älskade pappa och Tina, ni är bäst! 
Det är som att mina nära och kära har stenkoll på när jag behöver godis från hemlandet som mest. Det satt fint. 


Nu ska jag sova och imorgon ska jag på middag med en kompis tror jag. Vi får se vad som händer. 
XOXO



Kom ihåg mig?