Kyoto

























































En bildbomb från min miniresa med Kohei. Vi tog nattbussen på Tisdagen till Kyoto och åkte hem på Torsdagen. Vi såg massor utav vackra saker och hade supermysigt. Vi besökte tempel, matade vilda apor, vi åt traditionell japansk mat, vi såg geishor, badade jacuzzi, sjöng karaoke, vi gick på fina promenader, vi blev påklädda i fina kimonos och mycket mycket mer. Kyoto är en underbar stad med massor utav fina tempel att se. Är man intresserad av tempel så bör man definitivt åka dit. För mig och Kohei så kändes det som att det räckte med 2-3 dagar och har man flera dagar så bör man åka vidare till Osaka, Nara eller Hiroshima. Om jag hittar tid så kanske jag åker till Osaka innan det bär hem till Sverige igen.
Nu är jag tillbaka i Tokyo igen.
XOXO



Kom ihåg mig?