Produktiv tjej

Städade i mitt lilla rum innan Kyotoresan i veckan. Det såg ut som ett bombnedslag så det var på tiden. Jag tvättade alla mina kläder, städade och sorterade, sorterade och svarade på alla min mejl och bokade min resa hem till Sverige. Nu är det på riktigt! 
Åker hem till Sverige igen den 1 April. Klockan 19.00 så kommer jag att landa på Svensk mark efter ett helt år i Nihon. 
Jag ser inte alls fram emot att lämna detta underbara land där jag känner mig hemma men samtidigt så kan jag INTE vänta tills jag får se min familj igen. Det ska bli så himla KUL och underbart. 
Så mindre än 2 månader kvar! Nu ska jag makea the best of it ;)



Före och efter 
XOXO

Äcsh! Det är ju forfarande drygt två månader kvar, se till att njuta nu de sista veckorna : ) Kram

Svar: Det stämmer Maja! Tack så mycket.
Kram! // Malin
None None




Kom ihåg mig?